შეფასების სქემა

მოსწავლის შეფასების   სქემა


შედეგები
1-2 .
3-4 .
5-6 .
7-8 .
9-10.
მღერის მარტო/              სხვებთან   ერთად
არ მღერის
იშვიათად
მღერის
წამღერების დროს რიტმულად სწორად ანაწილებს სიმღერის ტექსტს.
სუფთად ინტონირებს
მღერის ხმებში, ასრულებს სიმღერას საკუთარი ხედვით.
უსმენს მუსიკალურ ნაწარმოებებს და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებებს
პასიურია
ბუნდოვანიასაუბრობს დაბნეულად
საუბარი მხოლოდ ნაწილობრივადაა გასაგები, საჭიროებს დამატებით განმარტებებს
გასაგებია, მაგრამ არის ხარვეზები, ითხოვს დაზუსტებას
საუბარი ნათელი და გასაგებიადამაჯერებელი.
თანამშრომლობს სხვებთან ერთად
პასიურია
ვერ ამყარებს კონტაქტს სხვებთან
ცდილობს ,მაგრამ არ იცის რა ხერხებით
ცდილობს ითანამშრომლოს სხვებთანთუმცა ყოველთვის არ გამოდის
კომუნიკაბელურიაარ უჭირს სხვებთან თანამშრომლობა, პატივს სცემს განსხვავებულ აზრს.
მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში
არ მონაწილეობს
ყოველთვის არ მონაწილეობს
მონაწილეობს მაგრამ არასტაბილურია
მონაწილეობს
მონაწილეობსთანაც ძალიან აქტიურია.




ოსწავლის თვითშეფასების სქემა



აღნიშნეთ შესაფერისი  პასუხი
 ყოველთვის
    ხანდახან
   ნაკლებად
ჩემს აზრს თავისუფლად გამოვთქვამ



ვცდილობ არგუმენტირებულად ვისაუბრო



როცა სხვა ლაპარაკობს გულისყურით ვუსმენ



განსხვავებული აზრი მაინტერესებს



ვცდილობ თემას არ ავცდე



Комментариев нет:

Отправить комментарий