მოსწავლის შეფასების
სქემა
შედეგები
|
1-2 ქ.
|
3-4 ქ.
|
5-6 ქ.
|
7-8 ქ.
|
9-10ქ.
|
მღერის მარტო/ სხვებთან ერთად
|
არ მღერის
|
იშვიათად
მღერის
|
წამღერების დროს რიტმულად სწორად ანაწილებს სიმღერის ტექსტს.
|
სუფთად ინტონირებს
|
მღერის ხმებში, ასრულებს სიმღერას საკუთარი ხედვით.
|
უსმენს მუსიკალურ ნაწარმოებებს და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებებს
|
პასიურია
|
ბუნდოვანია, საუბრობს დაბნეულად
|
საუბარი მხოლოდ ნაწილობრივადაა გასაგები, საჭიროებს დამატებით განმარტებებს
|
გასაგებია, მაგრამ არის ხარვეზები, ითხოვს დაზუსტებას
|
საუბარი ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელი.
|
თანამშრომლობს სხვებთან ერთად
|
პასიურია
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს სხვებთან
|
ცდილობს ,მაგრამ არ იცის რა ხერხებით
|
ცდილობს ითანამშრომლოს სხვებთან, თუმცა ყოველთვის არ გამოდის
|
კომუნიკაბელურია, არ უჭირს სხვებთან თანამშრომლობა, პატივს სცემს განსხვავებულ აზრს.
|
მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში
|
არ მონაწილეობს
|
ყოველთვის არ მონაწილეობს
|
მონაწილეობს მაგრამ არასტაბილურია
|
მონაწილეობს
|
მონაწილეობს, თანაც ძალიან აქტიურია.
|
მოსწავლის თვითშეფასების სქემა
აღნიშნეთ შესაფერისი პასუხი
|
ყოველთვის
|
ხანდახან
|
ნაკლებად
|
ჩემს აზრს თავისუფლად გამოვთქვამ
|
|||
ვცდილობ არგუმენტირებულად ვისაუბრო
|
|||
როცა სხვა ლაპარაკობს გულისყურით ვუსმენ
|
|||
განსხვავებული აზრი მაინტერესებს
|
|||
ვცდილობ თემას არ ავცდე
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий